Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt of hulp nodig hebt. We zijn er om je te helpen!
Feel free to reach out to us for any inquiries or assistance you may need. We're here to help!
Onze locaties in Amsterdam en Miami
Ons hoofdkantoor in hartje Amsterdam aan de Rokin om de hoek bij de Dam.
In samenwerking met de Vrije Universiteit Amsterdam hebben we onze locatie in het hart van de Zuidas op de Faculteit van de VU Amsterdam om daar de beste codeurs aan boord te krijgen.
Bonnetje is de #2 hardst groeiende app in de Financiën sector van Nederland. Wij hebben de app, het CMS systeem en de website voor ze mogen maken.
Open live siteBonnetje is de #2 hardst groeiende app in de Financiën sector van Nederland. Wij hebben de app, het CMS systeem en de website voor ze mogen maken.
Open live siteEen hybride app betekent dat de ontwikkeling voor zowel iOS als Android grotendeels dezelfde code gebruikt. Het voordeel van een hybride app is dat het de ontwikkeltijd en -kosten kan verminderen, omdat het niet nodig is om aparte codebases voor elk platform te bouwen. Capisoft heeft het ontwerp van de gebruikersinterface (UI) en gebruikerservaring (UX). Een goed ontworpen UI en UX zijn essentieel voor het succes van een app, omdat ze de interactie tussen gebruikers en de app vereenvoudigen en een intuïtieve en aantrekkelijke gebruikerservaring bieden.
Capisoft heeft het web-design en development gedaan voor Bonnetje. Het web-design aspect van Capisoft's betrokkenheid heeft de visuele identiteit van Bonnetje perfect vastgelegd en weerspiegeld. De samenwerking tussen Capisoft en Bonnetje heeft niet alleen geresulteerd in een prachtige en functionele website, maar ook in een krachtig digitaal platform dat het merk Bonnetje helpt om te schitteren in de competitieve online markt.
Bonnetje maakt gebruik van een geavanceerd content management systeem (CMS) dat verschillende geavanceerde functies bevat. Dit CMS biedt de admins en advocaten de mogelijkheid om veel taken geautomatiseerd uit te voeren. Bij het ontwikkelen van een CMS is het van essentieel belang om vanaf het begin een duidelijke structuur aan te houden, omdat dit latere problemen kan voorkomen. Het is ook belangrijk om rekening te houden met bepaalde juridische aspecten en bepaalde delen van het systeem af te schermen voor verschillende gebruikerstypen. Door deze maatregelen te nemen, kan het CMS efficiënter en veiliger worden gebruikt.
Bonnetje maakt slim gebruik van een geavanceerd Optical Character Recognition (OCR) systeem, dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop klanten hun boetes kunnen verwerken. Dit innovatieve OCR systeem stelt klanten in staat om moeiteloos en snel hun boetes in te scannen en in te lezen, wat resulteert in een aanzienlijke vereenvoudiging van het gebruiks gemak. Met behulp van geavanceerde algoritmen en beeldherkenningstechnologie kan het OCR systeem automatisch de relevante informatie van boetes extraheren, zoals datum, bedrag en overtredingsdetails. Hierdoor hoeven klanten niet langer handmatig gegevens in te voeren, wat niet alleen tijdbesparend is, maar ook de kans op fouten minimaliseert.
L'Oréal Paris zet zich voortdurend in om de ervaring van onze gewaardeerde klanten te verbeteren, en nu hebben we een innovatieve manier gevonden om dat te bereiken. In samenwerking met Capisoft hebben we een NFC (Near Field Communication) tag product ontwikkeld dat het eenvoudig maakt voor onze klanten om hun feedback en reviews met ons te delen.
Open live siteL'Oréal Paris zet zich voortdurend in om de ervaring van onze gewaardeerde klanten te verbeteren, en nu hebben we een innovatieve manier gevonden om dat te bereiken. In samenwerking met Capisoft hebben we een NFC (Near Field Communication) tag product ontwikkeld dat het eenvoudig maakt voor onze klanten om hun feedback en reviews met ons te delen.
Open live siteeen geavanceerde integratie hebben gerealiseerd met kapperszaken over de hele wereld. Deze ontwikkeling stelt ons in staat om onze producten nog naadlozer met uw persoonlijke behoeften te verbinden.
Zorgplein-app regel je moeiteloos aanvullende mantelzorg of respijtzorg. Of je nu op zoek bent naar een huishoudelijke hulp, iemand die je kan vergezellen naar de dokter of het ziekenhuis, hulp bij tuinonderhoud of assistentie bij lastige computerproblemen, bij Zorgplein ben je aan het juiste adres. Met het intuïtieve matchmakingsysteem, dat vergelijkbaar is met een Tinder-swipe systeem. Van betaling tot aan de perfecte match, Zorgplein staat voor je klaar.
Open live siteZorgplein-app regel je moeiteloos aanvullende mantelzorg of respijtzorg. Of je nu op zoek bent naar een huishoudelijke hulp, iemand die je kan vergezellen naar de dokter of het ziekenhuis, hulp bij tuinonderhoud of assistentie bij lastige computerproblemen, bij Zorgplein ben je aan het juiste adres. Met het intuïtieve matchmakingsysteem, dat vergelijkbaar is met een Tinder-swipe systeem. Van betaling tot aan de perfecte match, Zorgplein staat voor je klaar.
Open live siteCapisoft heeft een uniek dashboard ontwikkeld voor Zorgplein, waarmee ze in één oogopslag controle hebben over hun app en belangrijke statistieken kunnen bekijken. Dit dashboard biedt ook de mogelijkheid om de statistieken in de loop van de tijd te volgen, wat resulteert in andere output en inzichten.
Met behulp van ons Tinder-swipe-mechanisme kunnen gebruikers profielen van potentiële mantelzorgverleners bekijken en hun interesse aangeven door naar rechts te vegen. Als er een wederzijdse interesse is, ontstaat er een match en kunnen gebruikers met elkaar in contact komen om verdere details te bespreken. Het swipe-mechanisme maakt het mogelijk om snel door profielen te bladeren en alleen aandacht te besteden aan degenen die het meest geschikt lijken.
Voor Zorgplein hebben wij een naadloze integratie ontwikkeld met het boekhoudsysteem Exact Online. Deze integratie zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van de uren en omzet van Zorgplein. Bij Capisoft hebben we ruime ervaring in het creëren van vloeiende integraties met externe partijen, waardoor onze app perfect aansluit op jouw boekhoudsysteem of een verbinding kan maken met publieke gegevensbronnen.
Een loodgieter CMS is een krachtig hulpmiddel om de verkoop te stimuleren en een professionele online aanwezigheid te onderhouden. Het trekt potentiële klanten aan en vermindert tegelijkertijd de administratieve last, doordat loodgieters alle stappen van hun projecten gemakkelijk kunnen beheren zonder zich bezig te houden met tijdrovende taken zoals facturering en planning.
Open live siteEen loodgieter CMS is een krachtig hulpmiddel om de verkoop te stimuleren en een professionele online aanwezigheid te onderhouden. Het trekt potentiële klanten aan en vermindert tegelijkertijd de administratieve last, doordat loodgieters alle stappen van hun projecten gemakkelijk kunnen beheren zonder zich bezig te houden met tijdrovende taken zoals facturering en planning.
Open live siteDe integratie met Google Maps is een waardevolle toevoeging aan de online aanwezigheid van loodgieters. Het stelt bedrijven in staat om hun fysieke locatie nauwkeurig weer te geven op hun website, waardoor klanten gemakkelijk routebeschrijvingen kunnen verkrijgen naar hun kantoor of locatie. Dit verbetert de toegankelijkheid van de diensten en wekt vertrouwen bij klanten. Bovendien kunnen servicegebieden worden gemarkeerd, zodat klanten direct kunnen zien waar het bedrijf actief is. De mogelijkheid voor klanten om online afspraken te maken en realtime verkeersinformatie te bekijken, maakt de interactie met het loodgietersbedrijf efficiënter. Het markeren van de locatie voor noodgevallen en het weergeven van klantrecensies versterken de betrouwbaarheid en klanttevredenheid.
Het CMS-systeem is geüpgraded met een krachtige functie voor persoonlijke facturen en documentgeneratie. Dit betekent dat gebruikers nu moeiteloos aangepaste facturen, offertes, en andere documenten kunnen genereren en beheren zonder de noodzaak van complexe software of externe tools. Met deze functie kunnen gebruikers gemakkelijk persoonlijke gegevens, bedrijfsinformatie, logo's en prijsinformatie invoegen om professioneel ogende facturen te creëren. Dit niet alleen stroomlijnt het proces van facturering en documentcreatie, maar zorgt er ook voor dat alle gegenereerde documenten een uniforme en professionele uitstraling hebben.
Het CMS-systeem introduceert een geavanceerd dashboard en uitgebreide history logging om de gebruikerservaring te verbeteren. Met het nieuwe dashboard hebben gebruikers direct toegang tot cruciale informatie en hulpmiddelen zodra ze inloggen. Het biedt een overzicht van recente activiteiten, belangrijke statistieken en aankomende taken, waardoor gebruikers snel inzicht krijgen in de status van hun CMS-omgeving. Bovendien legt het systeem nu gedetailleerde history logs vast. Dit stelt gebruikers in staat om een volledige geschiedenis van wijzigingen en acties binnen het CMS te bekijken. Elke aanpassing, elk bericht of elke update wordt nauwkeurig geregistreerd, wat de transparantie en verantwoording bevordert.
DotPin is de innovatieve partner voor effectief leren. De website is speciaal ontworpen voor studenten en organisaties die op zoek zijn naar een intuïtieve en boeiende manier om kennis te vergaren en te delen. Bij DotPin draait alles om "dots" - kleine, krachtige eenheden van informatie. Hier zijn enkele van de opmerkelijke functies die je kunt vinden zoals: Vraagstukken, skills, chats, groepen en nog veel meer.
Open live siteDotPin is de innovatieve partner voor effectief leren. De website is speciaal ontworpen voor studenten en organisaties die op zoek zijn naar een intuïtieve en boeiende manier om kennis te vergaren en te delen. Bij DotPin draait alles om "dots" - kleine, krachtige eenheden van informatie. Hier zijn enkele van de opmerkelijke functies die je kunt vinden zoals: Vraagstukken, skills, chats, groepen en nog veel meer.
Open live siteoverzichtelijkheid en gemak bij het navigeren door jouw leerervaring. Daarom hebben we een intuïtieve dot-pagina ontworpen waar je gemakkelijk toegang hebt tot alle relevante informatie. Onze studierichting filters stellen je in staat om gericht te zoeken naar de dots die aansluiten bij jouw specifieke interesses en behoeften.
Bij Chat en Connecties binnen het platform draait alles om effectieve communicatie en kennisdeling. Hier kun je niet alleen met anderen in contact komen, maar ook naadloos dots met elkaar delen. Of je nu een vraag wilt stellen, een concept wilt uitleggen, of gewoon ideeën wilt uitwisselen, onze chat- en connectiemogelijkheden maken het mogelijk.
Capisoft heeft een CRM-app en website ontwikkeld voor WeParty. WeParty is een app waarmee je eenvoudig het dichtstbijzijnde feestje kunt vinden en vervolgens gemakkelijk online een kaartje kunt kopen. WeParty is dé one-stop-shop voor al jouw feestbehoeften.
Open live siteCapisoft heeft een CRM-app en website ontwikkeld voor WeParty. WeParty is een app waarmee je eenvoudig het dichtstbijzijnde feestje kunt vinden en vervolgens gemakkelijk online een kaartje kunt kopen. WeParty is dé one-stop-shop voor al jouw feestbehoeften.
Open live siteDe sociale functie wordt gebruikt voor zowel de website als de app, wat betekent dat je met slechts een paar knoppen kunt inloggen via vertrouwde providers zoals Apple of Google
We hebben er geen probleem mee als opdrachtgevers zelf het ontwerp willen bepalen! In dat geval bieden we hulp bij UX- en UI-tips, zodat je zelf het ontwerp kunt maken en wij het vervolgens kunnen repliceren.
Wij zijn een full service agency voor Websites, Apps, automatiseringen en CRM Systemen
Laten we beginnen